İobit Uninstaller 8.2 Lisans Anahtarı

İobit Uninstaller 8.2 İnatçı ve İstenmeyen Program ve Yazılımları Kaldırma Programı


İobit Uninstaller 8.2 

İobit Uninstaller 8.2 bilgisayarımıza indirmiş olup ta silmeye karar verdiğimizde silinmeyen direnmeçı program ,dosyalar ve ya diğer her türlü yazılımı rahatça bilgisayarımızdan silmemizi sağlayan faydalı bir programdır.Her bilgisayarda bulunması tavsiyemdir.



Uninstaller 8.2 Programının Özellikleri

1 - Her türlü program ve ya yazılımı tek bir tıklamayla silmemizi sağlar.
2 - Silme işlemi sonucunda arta kalan çöp dosyaları temizler.
3 - Silinen çöp dosyalar yardımıyla bilgisayarda gereksiz yer kaybını önler.
4 - Bilgisayarda bulunan programların listesini bize sunar.
5 - web tarayıcısına yapışan çerezlere karşı koruma sağlar.

8.2 Versiyon Özellikleri
280 den fazla kötü fakatçlı yazılımı kaldırmak amacıyla veritabanı genişletilmiştir.
Microsoft Edgenin eklentilerini ve uzantılarını kaldırma desteği eklenmiştir.
En iyi duruma getirilmiş temizleme işlemi ile %500 oranında silme işlemi hızlandırılmıştır.
Aşağıdaki butondan indirme işlemini ucretsiz ve güvenli bir halde yapabilirsiniz.Uninstaller 8.2 lisans kodu calisir durumdadir.Gule gule kullanin...


Uninstaller 8.2

0AE63-73B95-4965D-7C9B8

82A9D-F3093-F90AA-114B8

4C108-3B409-0DFBA-A2AB8

Programın crackli veya indirme linki mevcut değildir ve paylaşılan lisans anahtarları promosyon ve internet üzerine yayılan lisanslardır ! Bütün sorumluluk kullanıcıya aittir !


Cihan Seven

Eskişehir Anadolu Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri Açık Öğretim Fakütlesi öğrencisiyim. Aynı zamanda Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Kaman Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Proğramcılığı mezunuyum. Alanımda kisisel bloglar, videolar ve forum siteleri en büyük yardımcım diyebilirim. Web ve yazılım sektörüne blog yazarak girdim bu güne kadar yüzlerce blog açtım bu blogları yönettim uzun bir süredir üniversite, iş, güç derken ara vermiştim bu yıl tekrar başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder