İobit Smart Defrag 6.1 Lisans Anahtarı

İobit Smart Defrag 6.1 Disk Düzenleme Programı


İobit Smart Defrag 6.1

İobit Smart Defrag 6.1 bilgisayarımızda bulunan dosyaları birleştirme işlemini yaparak harddiskin daha hızlı ve verimli çalışmasını sağlayan kullanışlı bir programdır. Program dosya ve uzantıları süre içinde bilgisayarda meydana gelen problemler sebebiyle parçalanabilir ve bu da o programın ya çalışmamasına ya da bilgisayarımızın hata vermesine sebep olur.Işte Smart Defrag bizi bu sorundan kurtarmak için yapılmıştır.
Parçalanan dosyalar zaman içinde bilgisayarın yavaş açılmasına da sebeb olur.Smart defrag başlangıçta birleştirme işlemi yaparak bu soruna engel olur.Ayrıca program sayesinde daha hızlı bir oyun zevkine de sahip olabilirsiniz.

Smart Defrag 6.1 programını belli sürelerde kullanmamız işimizi görecektir.Bu süre 15 gün 1 ay gibi yeterlidir.



Smart Defrag 6.1 Program Özellikleri

Yeni Defrag motor yardımıyla daha hızlı ve kararlı bir birleştirme işlemi gerçekleştirilir.
Disk durumunu gerçek zamanlı olarak izler.
Disk okuma ve yazma işini hızlandırmak için büyük dosyaları birleştirir.
En iyi performansa ulaşmak için farklı disklerde en uygun optimize yöntemini uygular.
Iobit Smart Defrag programını aşağıdaki indirme butonundan Ucretsiz ve Güvenli bir şekilde indirebilirsiniz.Daha altındakini de eklemeyi ihmal etmeyin...

Smart Defrag 6.1

8E5E1-E1776-26EC8-2DCB9

8B91D-18E7C-3E2F4-6D4B6


Programın crackli veya indirme linki mevcut değildir ve paylaşılan lisans anahtarları promosyon ve internet üzerine yayılan lisanslardır ! Bütün sorumluluk kullanıcıya aittir !

Cihan Seven

Eskişehir Anadolu Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri Açık Öğretim Fakütlesi öğrencisiyim. Aynı zamanda Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Kaman Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Proğramcılığı mezunuyum. Alanımda kisisel bloglar, videolar ve forum siteleri en büyük yardımcım diyebilirim. Web ve yazılım sektörüne blog yazarak girdim bu güne kadar yüzlerce blog açtım bu blogları yönettim uzun bir süredir üniversite, iş, güç derken ara vermiştim bu yıl tekrar başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder