İobit Malware Fighter 6.4 Lisans Anahtarı

İobit Malware Fighter 6.4 Lisans Anahtarı

iobit Malware Fighter 6.4 bilgisayarımızda bulunmasını istemediğimiz virus , trojen , çerez şeklinde zararlı yazılımları temizlememizi sağlayan kendimin uzun süreden beri tek güvenerek kullandığım Anti-Malware yazılım programıdır.
Malware Fighter 6.4 de bulunan Bitdefender yazılımı yardımıyla bir çok zararlı yazılımı tanır ve temizlik işlemini yapar.Bu program tek  başına dahi bilgisayara yetebilecek güçtedir.Temizlik işlemi esnasında bilgisayardan az kaynak kullanır yavaşlatmaz.




İobit Malware Fighter Program Özellikleri

Dosya Koruma - Kötü niyetli ataklara ve ya yasa dışı erişime karşı dosyaları koruma altına alır.
Indirme Koruması - indirme işlemi ondan sonra indirilen program ve ya dosyayı güvenlik açısından tarama yapar.Var ise herhangi bir sıkıntı karantinaya alır.
Kamera Koruması - Kameranızı yetkisiz kullanıma karşı korur gizliliğinizi sağlar.
Anti Malware Motoru - Düşük kaynak kullanır hızlı tarama yapar.Daha fazla sorunu tespit eder ve kaldırır.
Güncelleme Süreci - devamlı güncelleme ile zararlı yazılımlara karşı tedbir alır.Istikrarlı ve rahat bir halde güncelleme yapar.
Gelişmiş sörf koruma ve reklam kaldırma - Daha rahat internet gezinimi için can sıkıcı reklamları engeller.Zararlı yazılım bulunan sitelere girişi kapatır.
Daha büyük veritabanı - En yeni direnmeçı Malware ve virusleri kaldırma desteği aktiftir.

ÖNEMLİ: Kodu girdikten sonra aşağıdaki kısımlara tıklayıp güncelleme yapmasını sağlayın.((OFF kapalı konumdan ONN açık konuma geçecek))


Malware Fighter 6.4

4D409-B01D9-8C908-63264

5315B-E50DD-EC3D7-89464

Programın crackli veya indirme linki mevcut değildir ve paylaşılan lisans anahtarları promosyon ve internet üzerine yayılan lisanslardır ! Bütün sorumluluk kullanıcıya aittir !

Cihan Seven

Eskişehir Anadolu Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri Açık Öğretim Fakütlesi öğrencisiyim. Aynı zamanda Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Kaman Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Proğramcılığı mezunuyum. Alanımda kisisel bloglar, videolar ve forum siteleri en büyük yardımcım diyebilirim. Web ve yazılım sektörüne blog yazarak girdim bu güne kadar yüzlerce blog açtım bu blogları yönettim uzun bir süredir üniversite, iş, güç derken ara vermiştim bu yıl tekrar başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder