İobit Advanced SystemCare 12.1 Lisans Anahtarı

İobit Advanced SystemCare 12.1 Lisans Anahtarı

Advanced SystemCare 12.1 bilgisayarı ilk açmış olduğunız andan itibaren her yönüyle bakım ve onarımı icra eden daha rahat kullanış imkanı veren her bilgisayarda bulunması gerekli bir programdır.



Bu programı üstün kılan özellikler nedir??

1 - Casus yazılımlara karşı koruma sağlar.
2 - Kayıt defterini düzenler gereksizleri siler.
3 - Çöp dosyaları temizler harddiskte fazlalık yapmasını önler.
4 - web hızınızı arttırır zamandan tutum sağlar.
5 - Dosya kısayollarını düzenler sorunları en aza indirir.
6 - Kayıt defterini birleştirir hata vermesini önler.
7- Sistemi en iyiler optimize eder.
8 - savunma açıklarını bulur ve kapatır.
9 - Diski en iyiler fazlalık işe yaramayan program ve dosyaları düzenler.
10 - Windows başlangıcı düzenler bekleme süresini azaltır.



Advanced SystemCare 12.1


 F9B28-EB7A1-EBBF3-6B65N
     
37A8C-FE79B-CB895-82F5N

DA824-3A1B0-1FB0A-37954

Programın crackli veya indirme linki mevcut değildir ve paylaşılan lisans anahtarları promosyon ve internet üzerine yayılan lisanslardır ! Bütün sorumluluk kullanıcıya aittir !

Cihan Seven

Eskişehir Anadolu Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri Açık Öğretim Fakütlesi öğrencisiyim. Aynı zamanda Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Kaman Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Proğramcılığı mezunuyum. Alanımda kisisel bloglar, videolar ve forum siteleri en büyük yardımcım diyebilirim. Web ve yazılım sektörüne blog yazarak girdim bu güne kadar yüzlerce blog açtım bu blogları yönettim uzun bir süredir üniversite, iş, güç derken ara vermiştim bu yıl tekrar başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder